Anyone else here going to the Charlotte, NC concert?


#1

I’m just got my tickets for the NC Concert - I got the GA “Pit” tickets, but I’ve never been in the Pit part before…was wondering if anyone had any tips.


#2

If its at Verizon Amp its a small pit area…shouldn’t have any issues


#3

It’s at the PNC Music Pavilion…is that the same place?? I do most of my concerts in Raleigh!


#4

Yes same venue


#5

I also got pit tickets! Haven’t been in the pit since warped tour as a teenager, so this will be interesting for such a big show haha


#6

Yea I have had floor tickets when I was young…things change when you get older lol…you get them in Charlotte?


#7

Yup, did you go in Charlotte in 2014? The band didn’t seem into it like usual, hopefully they pick up the energy this time


#8

I’m going can’t wait


#9

Aye I’m going to be there too
My first linkin park concert :clap:t3::clap:t3:


#10

No this will be my first LP concert…I don’t know why cause I’ve been a fan since they came out…just never saw them live…I’m hoping it’s gonna be a great show! See you there lol


#11

I can’t wait either!


#12

Tho I’ve been a fan for years…this is also my first LP concert!


#13

I got pit tickets what about you guys?


#14

I got pit tickets too…I wanted to be in the “middle” of everything…I just hope it doesn’t get to crazy down there LOL


#15

Ima try to get there early to be in the very front


#16

Yes that was what I was thinking too…I don’t want to be where I can’t see…someone on here said that the pit area isn’t too big so I guess that’s a good thing…I hope they don’t over sale down there and it’s too crowded…but either way, it’s gonna be great!


#17

I know I can’t wait


#18

i got lawn tickets bc my 8 yo is coming with us…Its his fav group. So I didn’t want to get tickets close bc his ears or if it gets crazy.


#19

Me! Can’t freaking wait!