Soldiers Recharge Project (Proyecto Soldiers Recharge)

Spanish

Hola a todos! Como estan? Me presento, es mi primer tema en el foro. Soy Andres Rodriguez soy de Argentina y ya hace unos cuantos meses empece con un proyecto de subtitulos para los LPTV, las entrevistas y algunos videos curiosos de la banda.
La idea principal de subtitular, es para que Linkin este mas cerca de los fans de habla hispana.
Como todos saban los LPTV muestra todo el detras de escena de la banda, esto es un paso mas cerca que uno puede estar con ellos, compartimos sus locuras, su gran trabajo y ahora con Soldiers Recharge puedo llevar todos estos videos subtitulados a todos ustedes.
El proyecto en si, empezo en el 2010, el primer video traducido fue el Making Of Meteora, en ese entonces no habia nada formado, solo lo subi�­ a internet. Luego siguio Minutes To Midnight y aun no estaba la pagina. Ya a fines del 2011 con un amigo decidimos comenzar a subtitular los LPTV de todas las temporadas desde la 1 hasta la 4, pero los tiempos no daban, yo en la facultad con mis estudios, mi amigo igual con sus cosas. Ya en el 2012, se retomo la idea y se empece a trabajar arduamente. Por distintos problemas, quedo Soldiers Recharge aparte, trabajo solo y sigo con el proyecto en pie.
El canal esta aun en proceso, porque mucho material aun no ha sido subido, pero pronto estara en linea.
Soldiers Recharge para todos ustedes, recargados listo para la lucha.

English

Hello, everyone! How are you? Let me introduce myself. It’s my very first post on this forum. I’m Andres Rodrigez, from Argentina and it’s been several months since I started this subbing project for the LPTV videos, the interviews and some curious videos of the band. The main idea is make subtitles so that Linkin Park is closer to Spanish speaking fans.

As you know, LPTV shows all the backstage of the band and that’s being one step closer to them, we share their crazy moments, their great job and know thanks to Soldiers Recharge we can bring all these subbed videos to all of you.

The project itself began in 2010, when the first subbed video, Making of Meteora, was released. Back then our group didn’t even exist, so I just uploaded it to the net. Then came Minutes to Midnght, but still we didn’t have a website. By the end of 2011, a friend and I decided to make subtitles for all the LPTV videos, from the first season to the fourth. But there wasn’t enough time. I was busy with my studies at the university, and my friend with his own problems. In 2012 the idea was taken up again, and we began to work hard. Due to different issues, Soldiers Recharge was left behind, I work on my own and and kept the project on.

The channel is still under construction, because there’s plenty of material that hasn’t been uploaded yet, but will be online soon.

Soldiers Recharge to all of you.
Recharged and ready for the fight!

Channel

Trailer

LPTV European Tour, Part 1

The best and the only Channel with Linkin Park Subtitles in our Continente.

[biggrin] [biggrin] [biggrin]

[quote=Maik Gianino]The best and the only Channel with Linkin Park Subtitles in our Continente.

[biggrin] [biggrin] [biggrin]