The Emoji Trivia Game


#2048

Surely you are better than myself at this type of thing :joy:


#2049

Nah!!:laughing::laughing: Lol


#2050

Bleed It Out?


#2051

Yes!
Here we go for the 100th time
Hand grenade pins in every line
Throw em up and let something shine
Going out of my fucking mind


#2052

Sweet. Let me think of one.

If someone has an idea for one before I post, go ahead!


#2053

(:books::man_student:):policeman:(:heartpulse::heart:)


#2054

Wisdom, Jusice, and Love?


#2055

Yes!

Lol I knew it was easy. My creative juices were not flowing this time


#2056

Haha, I’m usually crap at this game anyway :joy:

:fist: :arrow_up: :raised_hand_with_fingers_splayed: :ghost:
:skull_and_crossbones::sob:


#2057

Waiting For The End?


#2058

Hands held high?


#2059

Yes, its Waiting For The End

With fists flying up in the air
Like we’re holding on to something that’s invisible there
Cause we’re living at the mercy of the pain and the fear
(And I thought the coding I gave wasn’t good :joy:)


#2060

:point_up::no_entry_sign::speaking_head:
:heavy_plus_sign::point_up::walking_man:(:left_speech_bubble::man_shrugging:):raising_hand_man:


#2061

I know its not an LP song, but Crossing a Line?


#2062

No it’s not that


#2063

Lost in the Echo?


#2064

No, it’s older than that


#2065

Faint


#2066

Nope it’s not


#2067

Lying From You?